Çok heyecanlı okudum sonundaysa büyük bir şoka girdim 🙊 valla helal olsun çok özeniyorum peş peşe olanları daha iyi oluyor bence ikisi Bir Arada büyüyor 👏🏻 Benim bir kızım var 2,5 yaşında şimdi 12 haftalık hamileyim keşke daha erken olmaydı diyorum çünkü doğana kadar Kızım herşeyin farkında olacak daha çok kıskanma olayları olacak ama nasip 😊 hayırlı olsun iki çocuğunuz da sağlıkla büyütmek nasip etsin rabbim 🙏🏻❣