Selda33 merhaba arkadaslar, Bugun gebelik sekerim oldugunu ogrendim aslinda 24 haftaligiz ve 6 kilo aldim dikkat de ediyordum ama yine de cikti. Gebelik sekeri olanlar var mi? Neler yapiyorsunuz?
RabiaMG Selda33 benim var. Diyet yapiyorum tatli, makarna, pilav, karpuz, kavun falan yemiyorum. En son aclik tokluk bakildi insuline gerek duyulmadi 2 haftaya kontrolum var yine diyete devam ediyorm.
Seda1208 Selda33 benim de yüksek çıktı dahiliye geçmişe dönük 3 aylık şekerime baktı oda iyi çıktı normal çıktı diyet önerdi yediklerime dikkat ediyorum
Selda33 Ben de kendim evde aclik tokluk bakmaya basladim ve normal cikiyor, ben de diyete basladim. Yani makarna, pilav ve tatli turleri yok.