Merhabalar,
38+4 gunluk hamıleyım. 3 gunde gunde 2 kere kasılmalarım oldu. Bugun 4 5 kere aralıklarla oldu. Kasılma karnı acaıp sert yapıyo, alt tarafıma ıgne batırıyolar gıbı oluyor belime ve bacaklarıma agrı gırıyo ve kızım içeride aşırı hareket etmeye basladı 🙈 çok az kaldı sanırım beklıyorum. Dayanılmıcak agrım olursa hastaneye o zaman gitmek ıstıyorum veya kanama ve su gelirse. Evde gecırme ye calısıyorum ama yinede panik ataklık var ya evde dogurursam dıye 🙉🙉🙉 acaıp heyecanlıyım. Agrım olunca asırı keyifsiz, gwctıgı anda yuzumde gulucukler kızıma kavusmama az kaldı diye asırı karması duygular 🙈 sız kasılmalarınızdan ne kdr sure sonra dogurdunuz? Benım gıbı dogurcak olan kardeşlerime muthıs kolay bir dogum diliyorum 🙏 ınsallah sag saglım, saglıklısıyla bebeklerımız kucagımıza alalım Cook amınnn 🙏🙏🙏💜💜💜💜