Arkadaslar yeni katiplikten atandım. Ekimin sonu gibi doğumum var. Başka memlekette olacağız. Annem vekayınvalidem sürekli gelemez. Ücretsiz izin sözleşmeliye yok diye duydum. Gerçekten öyle mi? Alan var mı? Bir de eğer ücretsiz izin yoksa başka bir ekstra bir şey yok mu? 2 aylık bebek olacak ya