Merhaba anneler… 16+3 üz veher ay tahlil veriyorum bu ay birden trigliseridim yükselmiş. Her akşam başımın ağrısı bundanmış meğer. Bir ayda normalken nasıl bu kadar yükselebilir birde yediklerime dikkat ediyorum 🙁 var mı böyle bi durumla karşılaşan ? Doktoruma yazdım fakat görmedi henüz o yüzden sormak istedim