Kızlar alan varmı memnun kaldınızmı
Babyveannesi ben yedek olsun diye gecelik aldım, gayet güzel
Babyveannesi gecelik aldım ama iç gösteriyor kumaşı biraz ince
Baharmert pembe bir gecelik var onumu aldınız
Babyveannesi hayır beyaz olanı aldım