Bu gece 4 ten beri sancım vardı bebek sürekli toplanıyordu. Gündüz 12 ye kadar dayandım sonrasında kontrole gideyim dedim. Nst de sancım 114 ü gördü. Ardından muayeneye geçtim doktorum sıfır açıklık dedi. 🙄 Gözlem içim yatış verdi yarına kadar açılman olursa Doğumu başlatırm ama olmazsa eve gönderirim dedi. Hiçbir tedavi vermeyeceğini sadece açıklığa bakacaklarını söyledi. Ben de dedim bir gecelik hastane ücreti olsa olsa 150-200₺ olur. Kasaya gidince 650₺ dediler ekstra ücretler hariç..😑 Doktoruma yatıştan vazgeçtiğimi söyledim ve eve geldim sancılarım hala devam ediyor. Ama açıklık yok. Sizler neler yaptınız açıklık olsun diye ? ( Hurma, squat, merdiven vs yapıyorum ara ara ama fayda etmedi sanırım)