reyhankent silivri medical hastanesine gidenleriniz varmi ? önerdiğini doktor ve size tanidiklari tolerans varmi
Nadiscim Ben duygu yardıma gidiyorum duygu hocadan da çok memnunum diğer doktorlar hakkında bilgim yok tabiki iyi olanlar vardır ama duygu hocayla 8 aydır devam edıyorum memnunum ilgilenmesiyle falan
Senos111 Bende aynı hastanede emine hanıma gidiyorum hamileliğimin başından beri 32. Haftamdayım ve çok memnunum duygu hanımıda çok övüyorlar diğer doktorlarda eski deneyimliler ama öven duymadım çevremden hiç