MaviMasal Normalde 3 Nisan’da son adet tarihim. Ama bugun utrasonda doktor 16 haftalık gözüküo dedi. Yani olması gerekenden fazla. Bununla ilgili bikaç şey okudum ve korktum açıkçası. Böyle olup düzelen var mı ya da ne yapmam gerekiyor??
cptrhb MaviMasal MaviMasal benimde 1 hafta önden gidiyor bu kötü birşey değil ama fazlasıda tabi sağlıksız olabilir
Akbas77- MaviMasal Benimde öyle canım suan 32 olması gerekirken 33+6 canım ama doktor normal dedi iri bi bebek olucak dedi
MaviMasal cptrhb iki hafta önce gittiğimde bi hafta ilerideydi şimdi daha da artmış. Anlamadım bende 🤷🏻♀️
MaviMasal Akbas77- hımm sorun olmuyosa korkmama gerek yok o zaman. İri olsun zaten sezaryan olmak istiyorum 😂
Mihre MaviMasal Sorun değil 3 ve sonrası şeker açısından tehlikeli diye biliyorum.Doktor riskli görse uyarırdı zaten.
MaviMasal Mihre öyle ama ben ileride olması iyi bişey diye düşünüyordum. Araştırınca öyle olmadığını gördüm ama haklısın sorun olsaydı uyarırdı.
Bsrlmnemr MaviMasal 2 hafta önceden gitmesi ya da 2 hafta sonradan gitmesi sıkıntılı bir durum değil diye biliyorum.
perihankrkya MaviMasal benimde 1 hafta önden gidiyor kuzum doktorum bi sıkıntı olacağını söylemedi bana sadece sezeryan tarihini erken verecek
MaviMasal perihankrkya zaten normal doğumdan çok korkuyorum. Sağlıkla gelsinde. Sadece biraz üstünde durunca araştırma gereği duydum araştırınca da korktum 🙈
Zehra2604 MaviMasal benim iki hafta önden gidiyor kilosu, ama şeker olmadığı için sıkıntı yok dedi doktor, dün 34+6 haftalıktık, 2700 dedi doktor kilosuna