Bltblt Deletedmom411 bazen bu doktorları anlamak da güç. 3 farklı doktor 1 i kendin bilirsin 2 si doğumdan sonra şuan gerek yok dedi
bir_pasa_annesi Bltblt cnm benim gebeliğim dede negatif cıktı doktorum şimdilik sıkıntı yok yapmayalım eger kanama felan olursa yaparız olmasada doğumda yaparız dedi ve doğumda yaptık