Allahıma binlerce kez şükürler olsun rabbim isteyen herkese nasip etsin hiç kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏼Evet Ahmet Mirza mı kucağıma aldım ama doğum yaptıktan 14 gün sonra yani bugün aldım oğluşumu cünkü 37 haftamızda doğum oldu covid 19 dan dolayı önlem amaçlı aldılar küveze birde solunumunda sıkıntı var dendi 14 gün boyunca gece gündüz ağladım bugüne şükür🙏🏼♥️24 haziran da hastahaneye yattım sancım vardı 2 gece hastahane de kaldım 26 da epidural sezeryan oldum🙏🏼Bidaha olsa aynı acıyı cekerim oğlum için ♥️🙏🏼Bebeği yanağıma koydular odaya gelir dediler cıktım odaya bebeğimi küveze almışlar 2 gece daha kaldım stres yaptım ağladım korkmayın 3 gün sütünüz gelmiyor duş aldıktan sonra geliyor onun için stres yapmayın ve süt yapıcı şeyler için dut çekirdekli üzün incir karışımı hoşaf 🤗ve korkmayın hiç ağrı olmuyor bebeğiniz doğduktan sonra unutuyorsunuz bidaha olsa şimdi bidaha doğrurum korkmayın buraya yazıyorlar ay cok acıyor ay ölüyorum ay böyle şöyle Allahın izniyle öyle kolaylaşıyor ki rabbim büyük yardımcınız olsun inşallah sağ sağlim Alın kucağınıza 🙏🏼♥️