Burcu3506 tavsiyem prolaktini tekrar test ettirin strese ve yorgunluğa bağlı olarakta yükselen bir hormonmuş doktorum söylemişti. Ben sağlık ocağında yorgunluk, iştahsızlık, halsizlik için gitmiştim tesadüfen prolaktinin yüksek olduğunu öğrendim aile hekimi kadın doğumcuya gidip bu testi yeniletmem gerektiğini söylemişti. Bende ertesi gün gidip hastanede kan verdim ve yanlış hatırlamıyorsam aynı gün sonuçlarım çıktı prolaktinim normal aralıktaydı. Bazen testlerde böyle sapmalar olabiliyor farklı sebeplere bağlı olarak. Bir sonraki ayda hamile kaldım 😂