Beyza9197 [url=https://hizliresim.com/aA7XLg][img]https://i.hizliresim.com/aA7XLg.jpg[/img][/url] Kızlar bugun gittim 5+1 kese göründü bebek ve kalp atışı 2 hafta sonra dedi ama kesenin içindeki beyaz ufak sey nedir
cutemom95 Beyza9197 bak noktanın iki ucunda iki artı var ya işte o bebeğini ölçmek için. Bundan sonra tüm kontrollerinde iki artının ortasındaki bebeğin olacak 😊😊😊
Serpil55 Beyza9197 yolk kesesi canım yolk kesesinin olusmasi bebeğin oluşmaya başlayacağınin belirtisiymis bende en son o şekilde gördüm geçen hafta
Beyza9197 Anneolmayahasret inşallah canım doktorda yolk kesesi dedi bebegi ve kalp atışını 2 hafta sonra gel dedi
Anneolmayahasret Beyza9197 dogrudur canm yolk kesesi bebisten once olusur ilk onu görürsun sonra bebisi 🥰🥰💜💜saglikli dogumlar dilerim🌸
Beyza9197 Anneolmayahasret inşallah canımboş gebelik falan degildir dimi yolk kesesi oluştuguna göre cok endişeliyim
Anneolmayahasret Beyza9197 yok canim yolk kesesi varsa bebekte var demktir 🥰 kötü dusunme sakın pozitf ol bunlari dusunupte strese girme🥰🥰🧚♂️
Tubasahra Beyza9197 bebeğin oluşmaya başlamış bana doktorum öyle dedi kesenin için de iki tane beyaz nokta vardı bak bunlar bebeğinin oluştuğunu gösteriyor dedi
Deletedmom337 Beyza9197 bebek kuzum o cok tatli yaaa biliyorum bende ilk ulturasonumu cercevelemistim suan bakmiyorum bile yuzunun oldugu ulturason var onu cerceveledim gerci doguma az kaldi arrik kendi fotografini koyarimm