Edafr Devlette ve özelde dozlar bile farklı oluyor ben devlette 3 aşılama yaptırmıştım sonra özele gidince direk tüp bebek yaptırdım çünkü devlette tüp bebeğe geçemedik bir türlü iki aşılama daha olacaksın dediler ve ben o zaman bıraktım devletteki tedavimi bir sürü hormon yüklendi çünkü. Aşılamada 75 lik 5 gün gonal f kullandırmışlardı özelde 225 lik vuruldum aradaki fark bana garip gelmişti ilk tüp bebekte tuttu darısı size olsun inşallah🙏🏻 Bende çok yumurta uyarıldı 26 yumurta toplandı önemli olan içinde kaliteli olanlar 6 tane embriyo elde ettik ikisi transfer edildi 1 tanesi tuttu, ben yumurta toplamadan sonra 1 ay doğum kontrol hapı kullandım ve birde menopoz iğnesi vurmuştu doktorum diğer aya transfer yaptığında yumurtam çok oluşursa sorun olmasın diye herkeste tedavi farklı işliyor doz herkese farklı uygulanıyor yumurtaların cevap vermesine göre tedaviyi şekillendiriyorlar umarım tez zamanda mucizene kavuşursun💕