Kızlar ilk gebeliğim ve 32.haftadayım,bu aralar çok hareketli günler geçirdim ki genellikle hareketliyim zaten,şükür rahat bir hamilelik geçirmekteyim ancak bugün bulunduğum ilçenin hastanesine çalışamaz raporu almaya gittim.Doktor da gelmişken nstye bağlayalım seni dedi çünkü 32.haftada başlanıyormuş.Yeni gelen bir doktor ve genç ilgili bir bayandı.15 dk durdum nstde ve öncesinde de aç karnına çikolata yememi söylemişti doktor.Sonucumda sancı çıktı ama hissetmiyordum.Öğlen tekrar gel takip edelim dedi ve yine sancı çıktı ama bende her zamanki hisler var,hafif ve anlık kasılma(kızımın hareketleri de sert)çok hafif de arada kasık ağrısı olup geçiyordu 1 haftadır.Zaten genelde yorulunca olan bir şey.Sonra doktor beni alttan muayene etti ve rahim ağzında az yumuşama var dedi ve araştırma hastanesine sevk edip yatış verdi(duruma göre ciğer geliştirici veya doğumu geciktirici verebilirler diye)ama ben çok rahattım,kendi doktoruma ulaştım sonuçları attım o da baktın şikayetin var artıyor o zaman istediğin saatte gel dedi ama sancı çıkmış yalancı kasılmalar da sancı gösterebilir dedi.Ben de eve geldim.Şimdi uzandım dinleniyorum fakat böyle bir durum yaşayan var mı ? Telaşlanmalı mıyım bilemedim,doğum yapacağımı hiç hissetmiyorum ve hatta bence yalancı kasılmalarım başladı diye düşünüyorum.Tecrübeleri ve tavsiyeleri okumak dileğiyle🙋🏻