Gulsum_coskun 1prensesgeliyor banada iğne yazdı 5 tane haftada 1 vurulucaksin dedi canım inşallah geçer de gerek kalmaz başka hic bir şeye
Svdkbs Gulsum_coskun benimde ilk gebeligimde son haftam da dusmustü 90 a. dogumu yapinca gel igneye başlayalım dedi sonra gittim bir hafta boyunca hergun sonrada bir ay boyunca haftada bire düşürerek kalcadan igne oldum ve 570 e yükseldi :)
Gmsy1 Gulsum_coskun benim düşüktü dr um o sende dil altı vitamini kullanmamı istedi kullandım ve çok şükür düzeldi
Svdkbs Gulsum_coskun Allahın izniyle yükselir canim merak etme beyaz ekmekte tüket oda b12 barındırıyomus
Caglasy İgne Olmaktan korktugum icin doktorum solgarin b12 sini kullanmami onerdi. 1 ayda buyuk oranda degerim toparlandi
Gulsum_coskun elida32 canım doktor bebeğin gelişimi etkiler demişti sendede unutkanlık yapar dedi bana arkadaşta onu diyor sanırım
Elifozmen33 elida32 unutkanlik halsizlik felan da yapıyor bana en basindaj beri igne verdi doktorum hapla duzelmedi diye