Merve0107 Kizlar ben 20+1 haftalk gebeyim fakat hic saglik ocagina gitmedim 3 4 haftada bir hastaneye kpntrollere gidiyorum saglik ocagina gitmem gerekli mi
Babyy1S Merve0107 evet kayit açtırmadiniz mi bebek icin saglik ocagi seni ve bebegin kontrolleriyle ilgilenicek gitmen gerekli ve aşı haftan gelmiş saglık ocağı yapıyor aşıyı
Sinemin Merve0107 gidip kayıt yaptırmalısın sana decavit falan verecekler tetenoz aşısı olacaksın doğumdan sonra da bebeğin aşıları topuk kanı bebeğin takibi sağlık ocağında yapılacak
Zeyyno_ Merve0107 evt gitmen gerekiyor aşıların orda yapılıyor ben mayısta gittim kan tahlili tansiyon kilo ölçümü yaptılar bgün aşım yapılcktı gittim tekrar kan tahlili tansiyon kilo ölçümü yaptılar 2-3hafta ertelediler
3melekannesi23 Merve0107 tabi ki gitmen gerekiyor gebelikten haberleri olması lazım senin aşıların olacak
Dk72 Evet aile hekiminize hamile olduğunuzu bildirmeniz oraya gebe kaydı yaptırmanız gerekiyor. Daha sonra onlar takibinizi yapıyor zaten arayıp çağırıyorlar aşı, tahlil ya da ne yapılması gerekiyorsa.
Zeyyno_ 1188616 ben daha bgün gittim cnm kaydımı oluşturduğmda bana aşı kartı verdi tarihleri yazıp 17haftalığım 2-3hafta ertelediler 20.haftamda gitcem İnşallah ilk aşı için
Dk72 1188616 sanırım 21.hafta ve 25. Hafta gitmiştim ben iki doz aşı yapıldı. Arası bir ay olmalıymış, beni arayıp çağırmışlar.
yigitalpinannesi40 1188616 Ben 19+3 üm şuan da sağlık ocağında ki ebe pazartesi aşı için gel dedi 20. Haftada olunuyormuş