BurcuGztok Sevgili anneler hamisler 33+3 deyiz. Belimde kasiklarimda ve rahmimde ağri var rahatsiz ediyor beni. Sizce erken dogum riskimi ? Yerimden kalkarken zorlaniyorum korkuyorum bisi olcak diye😞 doktora gitsemmi?
Eebbrruu BurcuGztok ayni şeyleri yaşıyoruz canım seninle. Tam.popomun ustu belim agryodu nst te grdim sancı çıktı seni krktmak istemem ama normal de olblir tabi