Zeynep_35 ozlmnhl e bebejten almıstık beiın vega dıye bı kamera cok kullanıslı teldeb takıp edıyoruz aynı zamanda esımde acıp bakabılıyo ses ya da harekette uyarı verıyor ve fıyatı cok uygundu
Arinna ozlmnhl kamera almadım telsiz aldım. Çünkü takıntı haline getirmekten korktum. Çünkü doğduğundan beri sürekli uyusa bile bakıyorum 🙂
Eternallove ozlmnhl eşim çook araştırmacı uzun araştırmalar sonucu bebevonun bi kamerasını aldık en kullanışlı ve memnun olanı oymuş ve yakınlarımızdada kullananlar çok memnun kodunu bilmiyorum ama biz indirimden 530a aldık sanırım
ozlmnhl Arinna bende telsizle daha takıntılı olacağımı düşünüyorum en ufak bi seste uyanmamış olsa bile koşarım gibi geliyor cameradan en azından görürüm ne yaptığını 🙈
Eternallove ozlmnhl telefonla bağlantılı özellikle istemedik öyle kameralar çok daha ucuz onlara bakabilirsiniz. Biz özellikle ekranlı istedik telefonu meşgul etmesin sürekli açık kalmak zorunda kalıyor çünkü
ozlmnhl Eternallove yok yok aynı fikirdeyim kesinlikle ben hem ekran olup hemde teşefona bağlansın istiyorum daha doğrusu eşim istiyor iş yerinde arada açıp bende bakarım özlerim yoksa diyor 😂😂 onun için sordum