Merhabalar 20 Temmuz’a gün verdi ama 15-16 ya gelir dedi. Şuan 36+2 yiz. 37 den sonra doğduğunda küveze alınır mı şuan kilosu 3300 başı 39 haftalık olmuş ve çok aşağıda çatı dar çıkar ama çok kesilir dedi. Riske atmayalım dedi doktor. Ve ben sezeryandan çok korkuyorum 🙁 varsa tavsiyeleriniz alırım