Bsrlmnemr Kızlar 19. Haftamdan beri bıktım artık 30+1 olduk gene başladı bu su gibi akıntılar. Doktor ilaç veriyor geçiyor sonra gene başlıyor bugün belimde ve kasığımda da ağrım oldu.. Başına gelen anneler sizlerin bu enfeksiyon kalıcı olarak nasıl geçti?
irva Bsrlmnemr Benim bekarkende vardı hiç geçmiyordu.Hap vs kullansamda yine başlıyordu.Kültürde üreme de yoktu.En son annem kızılcıkları topladı komposto yaptı onu tükettim 1.5 senedir de yakalanmadım çok şükür.Şimdi gebelikte de içiyorum sabah akşam doktorum fazla tüketmemek şartıyla içebilirsin dedi.