Gozdek İyi günler 27 haftalık gebeyim çatlaklarım hiç oluşmadı karnımda fakat oluşmaması için önlem olarak neler kullandınız badem yağı kullansam fayda eder mi acaba çatlamaması için fikir alabilir misin güzel anneler 😊
irva Gozdek Badem yağı tüylenme yapıyormuş öyle dediler.Ben lierac kullanıyorum.Ek olarak da bebe yağı sürüyorum.Bazen de kakao yağı.😊
Esin122 Gozdek catlamadiysa catliycagini nerden biliyorsun ben 37+3hic catlamadim hic bisey de kullanmadim …onu bilemezsin ki
Minikpasa Gozdek valla ben başta biooil kullandım para verdim o kadar. Hiç bi işe yaramadı kantaronu kaynanam yaptı kullandım çok faydasını gördüm 26. Hafta da sürdüm