Selamlar , benimde yaklaşık 20 gün önce crp değerim 9 cıktı sonra antibiyotik kullandım tekrar test olduğumda 45i gördük iç Hastalıkları doktoruda şaşırdı tekrar antibiyotik verdi bu seferde 45,3 gördük sadece ilerlemesini engellemiş gibi duruyordu beni enfeksiyon haftalıklarına yönlendirdi sebebinin araştırılması için. Enfeksiyon haftalıkları doktoru çok iyi birine denk geldim baya araştırdı her ihtimali düşündü ama bende hiç agrı şikayet olmadığı için o da şaşırdı. Sadece progestan iğne yaptırdığımda çok kötü olduğumu söyledim üşüme halsizlik ateş yapıyor dedim bunun üzerine bir hafta kesip öyle crp değeri ölçümü yaptırdı bana ve değerlerim bir hafta içinde antibiyotikle beraber 88den dün 7 ye düştüğünü gördük ve bunu iğneye bağlıcam dedi. Kadın Hastalıkları doktorum progestanın böyle bir yan etkisi olacağını düşünmüyor 🤷🏽♀️ Ama sonuç ortada bende şaşırdım şuan sadece jel kullanıyorum bakalım progestan iğne yerine başka bir ilaç verir insallah. Bu stresi yaşayan herkese Allah acil şifa versin.. bende 3 kutu antibiyotik içmiş oldum 3 hafta üstüste hayatında o kadar içmemisimdir :) gebelikte olmasını bende kafama çok takıyorum :(