Sweetmerve ben yaşadım canım 12 haftalığım 5 haftalıkken öğrndim ve yoğun bir idrar yolu enfeksiyonu var dedi doktorum. Bu ben de bekarlığımdan beri sürekli olur geçerdi. Bana 2 3 tane ilaç verdi fitil verdi düzenli kullandım. Çok şükür geçti ama bolll su içmelisin ben normalde de çok su içen biriyim günde 5 litre falan su içiyorum🙈 o yüzden ben de bi sorun olmadı ama evet hamilelikte riskli bir rahatsızlık benim kuzenimin de o sebepten kaybı oldu allah korusun🤲🏼 İhmal etme sen de