Fulyazorlu30 Kızlar selam 26 haftalıgım hiç buzamana kadar ağrı sancı olmadı ama bugün sabahtan beri kasıklarımda ağrı var evdeyım yatıorum dokturumada yazdım henüz cevap vermedi normalmi anlayamadım buzamanlarda olurmu böyle
Tatlisannedilekk Fulyazorlu30 adet zamanınsa ondan ağrın olabilir cnm, 27+2yim benimde ara ara kasık ağrılarım oluyor bebek iyice büyüyor rahim büyüyor normal diye düşünüyorum ama şiddetliyse dayanamayacak gibiysen doktora git cnm
MiniKaya Fulyazorlu30 canım benimde vardı doktorum 3 günü geçerse gel demişti idrarda iltihap ve bakteri çıktı bugün kültür verdim sonucuna göre ilaca başlıcak
Merveee07 Fulyazorlu30 idrar yolubenfeksiyonu yada gaz yapicak biseyler yedinse gaz sıkışması da oluyor olabilir cnm
Fulyazorlu30 Tatlisannedilekk bilmıorumki adet zamanımmı değilmi buzamana kadar hiç olmadı sancı ağrı denen bişey dayanılmıcak gibi değilim ama adet olmaya yakın ağrıların olurya iğne gibi öyle batıyor
Tatlisannedilekk Fulyazorlu30 o zaman adet dönemin olabilir cnm oyüzdendir ağrıların, kendini yorma dinlen ayaklarının altına yastık koyupta yat😉 için rahat etsin istiyorsan doktoruna gidebilirsin
MiniKaya Fulyazorlu30 yok canım ultrosonla baktı bide idrar tahlili istedi tahlilde bakteri ve lökosit miktarı yüksek çıkınca tekrar idrar tahlili verdim kültür alıncakmış ona göre ilaç tedavisine başlıcak
Fulyazorlu30 MiniKaya anladım cnm çok geçmiş olsun sanada benım doktorda yazdı şimdi kanaman yoksa sıkıntı olmaz istirahat etmelisin die
MiniKaya Fulyazorlu30 sağol canım sanada geçmiş olsun belki rahimin büyümesiylede alakalı olabilir ama dediğim gibi 3 günü geçerse için rahat etsin diye bir idrar tahlili ver istersen 🌸
Fulyazorlu30 MiniKaya doktorumda şimdi yazmışki idrarda yanma varsa tahlil yaptır dedi bakalım beklıyım biraz olursa yaptırırım
MiniKaya Fulyazorlu30 canım bende idrarda yanma ağrı sancı yoktu israr rengim gayet açıktı ona rağmen çıktı 🤷🏻♀️