Onyzd prilam zofer hepsini kullandım ama geçmeyen bi bulantı yapmışlar geçmiyor herkese iyi gelen ilaçlar bana iyi gelmiyor zaten 6.ci haftada başlıyor bulantılar o haftadan itibaren veriyor doktorlar bi zararı olsa vereceklerini düşünmüyorum ben hep kullandim 3.cu gebeliğim🤢🤢