Merhaba ben de 29+0 haftalık hamileyim. Ben de çok yorulduğum efor harcadığım günlerde bebegimin hareketlerini aşırı az hissediyorum. Canım sıkılıyor bu duruma. Ama bunu deneyimledim, cok is yaptığım zaman az hareket dinlendigim gunler cok hareket oluyor. Hareketli günlerde amniyon sıvısı cok sallandığı icin bebek sürekli uyuyormuş oyle duydum sanirim bu yuzden.