Nurdaaann Kızlar selam 3 haftalık hamileyim beta hcg 155 progesteron 9 çıktı doktor ilaç verdi progesteron düşüklüğü için bu durumu yaşayan var mı ne olur yardım edin çok korkuyorum
Aslihan2 Nurdaaann benimde öyleydi progesteronum 8 küsür cıktı progestana basladm dun keseyi gordum ama bugun kahve akintim var gibi bende korkuyorm 😔
Nurdaaann Aslihan2 doktoruna söyledin mi canım kahverengi lekeni ? Benim lekem olmadı ama düşük diye başladı doktor iki gün sonra tekrar çağırdı yat sürekli dedi benimde çok kasılmam var ağrım var
Aslihan2 Nurdaaann evet canım gittim kese yerinde sorun yok dedi progestan yazdi yine gun sonra artık kalp atışlarını duymamiz lazm dedi kalp atışını duyana kadar cok umutlanma dedi 😔
Nurdaaann Aslihan2 canım Rabbim yardımcınız olsun inşallah iyi olur tez zamanda duyarsınız kalp atışını 🙏🏻