Cigdemveminik Kızlar 36+4 günlüğüm iki saattir belim felaket ağrıyo oturamıyorm şmdi uzandm sırtıma yastk koydm hala ağrıyor doğum sancısı bel ağrısyla beraber gelir diyorlardı öyle bişy olabilirmi kasklarmda felan bi ağrı yok
Yaseminozel Cigdemveminik olabilir erkek çocukların sancısı belden vurur der kayınvalidem (batılda olabilir)
Cigdemveminik Yaseminozel nasipse kızım olacak ama doktoruma yazdm kasılmalarını takip et dedi bakalm hayırlısı🙏🏻
perihankrkya Yaseminozel benimde erkek bebeğim olacak dün sabahdan beri belim kopacak gibi ağrıyor uzanıyorum geçmiyor hala devam ediyor yarın kontrol um var nst baglanicam 36 haftalık olucam yarn
Cigdemveminik KubraSS- canm benm kasılmalarm oluyor akrnm sertleşiyor 35 den beri oluyor doktorum yalancı kalsma bunlar rahimi dopuma hazrlıyor olması gereknde bu dedş günde 15 kez felan oluyor ama yarm saatte bi geliyor genlde
KubraSS- Cigdemveminik 30 dk uzun canım soluna yat dinlen evet genelde erkek belden kız kaşıktan girer derler kişiden kişiye değişir yinede sancın olunca bebek toplanıyor mu ?
Cigdemveminik KubraSS- tabi sertleşiyor bebeğm toplanıyor bi tarafa ama dha önce bikez erken doğum yaptm o erkekdi kasıktan vurmuştu ağrım🤷🏼♀️
KubraSS- Cigdemveminik doğrudur canım benim ilkinde de belden vurmuştu buda aynı belimi kesiyorlar gibi nts ye girdin mi peki ? Kaçta çıktı
Cigdemveminik perihankrkya bnmde yarn muayenm büyk ihtimal natye bağlar doktorum hayırlı haberler alırız inşallh