Kubrasnyrt Wonderanne amin canimmm benim rabbim tum bebeklerimize annelerimize saglik sihhat versin insallah kolay dogumlar nasip etsin 🤗💜💛💚💙❤
Tombalak Kubrasnyrt bende onsekiz haftaligim bugün oğlumun olcagini öğrendim ilk gebeligimdede erkekti buda erkek
Tombalak Esrae2 evet var ilk hamileligim hiç iyi geçmemişti sürekli sancılarım ağrılarım oldu bitkin hissederdim kendimi sürekli ama şuan ki hamileligim de rahatim
Oznrrd Benim de oğluşum olacak Allah hepimizi sağ Salim yavrularımıza kavuştursun çok güzel bir duygu insanın içi içine sığmıyor 🤲💙😊