Ayb-izmir Yarın 37 olucam karnım sürekli gergin bebek bir yerde toplanıp dışarı doğru vruyor bir tek bacaklarım açıkken rahat ediyorum otururken ve yürürken vajinama ve iç bacaklarıma batma oluyor sünnet çocuğu gibi yürüyorum resmen var mı benim gibi olan 😂😂😂
Ezgiozkan Ayb-izmir ben de 36+1 im. Son 3 -4 gündür oğlum sürekli sağ tarafa toplanıyor ve ittiriyor göbeğimin yarısı boş yarısında kendisi duruyor ve canım acıyor resmen 🙈
DilekBodurr Ayb-izmir olması gereken şeyler oluyor korkma 🙂 doktoruma danışmıştım ben. O kadar olmasın mı artık demişti 🙂
sdadcr Ayb-izmir evet aşağıya baskı yapınca hemen bacaklarımı kapatıyorum sanki düşcek gibi 😂😂 çok zorlanıyorum artık
Ayb-izmir DilekBodurr ayy ne bilim görüyorum sosyal medyada hamişleri baya aktifler ben bir bardağı mutfağa zor götürüyorum eğilip kalkamıyorum halsizlik uykusuzluk derken kolumu kaldırcak halim yok bırak dışarda gezmeyi sorun bende mi acaba diye düşüyorum
OzlemBigk Bende 36+6yım bebegim çok iri bi de bu hafta suyum artmış sürekli kasılıp duruyodu bende sancı sandım meğer su fazlalığı ve iri bebek de kasılma yapıyomuş nst de hiç sancım çıkmadı