selin4141 Cngul canım ben hamile kalır kalmaz doktorum folik asit diye bunu yazdı ve yanlış hatırlamıyorsam 3-4 ay bunu kullandım
Cicilibicili Cngul canım ben gebelik öncesi başladım ve gebelikte de devam ettim folbiol almaya. Benim doktorum 3 günde 1 içiriyordu.
Girlpowerbabe Cngul ben hamileliğimi 4.5 haftalıkken öğrendim ilk gittiğim doktor hemen baslattı folbiol ile bi süre onu kullandım sonra kendi doktorum ağır olduğunu söyledi bi süre folbiol ü günde yarım içtim şimdi folifor kullanıyorum