Bayb Kızlar hepinize merhaba öncelikle bugün ikili tarama testine girdim 12+5 haftalığız şuan doktorumuz %99 erkek dedi erkekler bebeklerin cinsiyeti biraz daha erken belli oluyomuş sanırım ilk çocuğum aynı durum başına gelen var mı?
[silindi] Bayb 11.haftamda bacak arası boş dendi ama doktorum kız diyemem erkekte diyemem dedi canım 😊
Tuba_engn Bayb Evet, Erkek bebekler 🐣 daha erken gösteriyor. Biz tam 12+0 dr resim verdi. 2.li testte 13+0 da kesin olarak söyledi. Hatta video verdi bize.
Yarim_Kilo_Kiyma Bayb Öyle bir şey yok, çok erken bu haftalar. Emin olmak için biraz daha bekleyin. Bize de kiz dediler aynı hafta da sonra 20. Hafta da erkek oldu 😃 hamd olsun sağlıklı olsun yeter bana
[silindi] Bayb Yok canım 14.haftanda gel soylerim ama bayramdan 1 gun once gidicem 15.haftam garanti olsun diye 😊