Merhaba, bugün şeker yüklemesi yaptırdım . Doktora gitmeden araştırdığım kadarıyla hastanede bana 50 gr glikoz verilmesi gerekiyordu. Ancak benim doktorum bunu meyve suyu ile yaptığını söyledi . İlk kanı verdikten sonra bir küçük meyve suyu iç bir saat sonra tekrar gel dediler ve ikinci kan bu şekilde alınıp işlem tamamlandı . Ama şüphede kaldım böyle yaptıran var mi ?