UluElif ben devlet hastanesinde detaylı yaptırmak gibi bir hataya düştüm tavsiye etmem. 5 dk bile bakmadilar sorun yok dediler kadın doğum raporda plesantanin asagida olduğunu söyledi, kanama yaşayabilirsin dediler, özelde yeniden detaylı çektirdim çok iyi baktılar ve plesantam gayet normalmis. 2 gün ağladığımla kaldım yaşadığım üzüntüyü anlatamam.Allah korusun Kötü bişey çıkarsa mutlaka başka doktora gözük kendini üzüp yipratma.