caglanurr Selam kızlar dün doktorum bebeğin kafası büyük 8 gün önde gidiyor dedi böyle olan varmı detaylıya girip bi sıkıntı çıkmayan varmı çok dert oldu içime rahatlayamıyorum lütfen yardımcı olursanız sevinirim
musti28 caglanurr benim bebeğimin kafası da 10 gün öndeydi canım sıkıntı yapma 😘poğaça yanağım yanımda mışıl mışıl uyuyor sadece normal Doğuma engel oldu denemedim bile direk sezeryan oldum 38+3 de
Sedaamm caglanurr yok canım hiç birşey olmaz bendede öyle önde gidiyor sadece doğumu etkiliyor 34 haftalik hamileyim 39 haftada alincak
demioz canım benimki de 10 gün ilerde ama bi sıkıntı yok çok şükür ben sadece normal doğumu etkiler mi diye tedirgin oldum doktor,kanala girince ufalıyor meraklanma dedi :)
caglanurr musti28 hep 10 gün öndemi gitti en başından beri ben 19 haftalık hamileyim çok korkuyorum bebeğe kendim zarar verdiysem diye sigara kullanıyorum bırakamadım detaylıda doktorunuz ne demişti
musti28 caglanurr birde öyle abartı geliyor ya kuzum benimde geceleri uykumu kaçırmıştı bu durum bilye kadar kafası var teyzesi 😂
nuryadaperi caglanurr benim bebeğim olduğu gibi 10 gün kadar önde gidiyor. Boy kilo vs olarak. Kafası hattaa 2 haftaya yakın önde ama doktor sıkıntı olmaz dedi bana sadece kilosu çok Artarsa normal doğum yapamayabiliriz dedi. Kaç haftalıksın canım ? Endişelenme bence üzülme zamana akışına bırak. Belki sonra normale döner. Yapısal da olabilir bu durum. Doktorlar genellikle en küçük ayrıntıyı bile bilimsel olarak değerlendirme kafasında oldukları için önemsiyorlar ama birşey çıkmıyor genelde.
nuryadaperi caglanurr daha çok var normale dönebilir endişelenme bence stres yapmadan akışına bırak sen normal beslenme düzenine devam et.
ipekcim caglanurr Benimde en başlarda hep kafası büyük dedi doktor bir hafta önde gidiyor demişti. 36+5 olduk şuan öyle bir şey dile getirmiyor aksine ben koca kafalı kızım diyorum 😊😊
caglanurr ipekcim ya ne bilim etraftaki hemşireler beyninde sıvı olabilir riskli hamilelik olabilir beyni gelişmemiştir felan dediler çok korkuyorum dört gözle detaylı bekliyorum
ipekcim Yok korkmana gerek yok ben hiç korkmadım olabilir yani. Çünkü bebekte baş daha çok gelişir baş her zaman vücuda göre daha büyük olur 😘
Sedaamm caglanurr hayir hiç içmedim açlık şekeri yüksek olduğu için zorunlu sezeryan 34 haftayım ve şuan kilo 2700
meltemustafa caglanurr Benim oğlumun 3 hafta ileride gidiyo kafası 30. Haftadan beri 35. Haftadayım şu an sıkıntı yok dedi doktorum