Hsynry benimde 36 hafta hareketlerinde azalma başladı ama bizim sıkıntımız bebeğimin kilo almaması ve suyu azalmış dün doktorum söyledi yarın dopplere giricem duruma göre ya doğuma alıcaklar yada bekletebildiği kadar bekleticek inşallah küvöze girmez bebeğim vede sezeryandan korkuyorum 😕