30ekim19 Kzılar. kontrol diye geldim 2 cm açıklık var lavman çatı muayenesi oldum nişanım geldi serum veriliyor 4 cm açıklığım var 36+6 daydık doktor bugun doğurursun diyor vede iki kez kordon dolanmış dua edin 🥺🥺
Dilara1230 30ekim19 2 kez dolandıysa sezaryene almaları gerekmezmi Allah korusun normal doğum çok sakat olabilir. Rabbim yardımcın olsun.🥰
Alyali 30ekim19 canım bende 36+6 bugun kontrolum vardı bebeğin suyu kalmamış acil doğum dedi Rabbim bebeklerimizi sağ sağlim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Dilara1230 30ekim19 doktoruna güveniyorsan sorun yok ozaman bitanem Rabbim yardımcın olsun sağlıkla kavuş inşallah 😘