Merhaba kizlar biraz uzun olucak ama 39. Haftama girdim, suana kadar nst de ufak ufak nadiren sancilarim cikti ama muayenelerimde acilma falan olmadi.
Agrilarim oluyor, hangi durumlarda ne yapmaliyim bunu doktoruma sordum ama daha detayli cevaplarda istiyorum. Doktorum sadece suyun gelirse kanama vs olursa veya bebeğin hareketlerinde azalma olursa gel onun disinda dogum sancın baslarsa zaten anlarsin dayanilmaz ve gecici bisey olmadığından, bu durumlarda gel dedi.
Ben normaldede her agrida hemen doktora gitmem cekerim mesela apandisit sancimda 4saat sonra doktora gittim bilmiyordum adet sancısı usutme filan sandim. Simdi ara ara agrilarim oluyor ve evde gecistiriyorum ama bekleyipte yanlis bisey yapmaktan korkuyorum.
Tecrübeli anneler yada etrafindan duyanlar bilenler yardimci olabilirmi. Nasıl bir sanciyla karsilasicam, mesela şuan afedersiniz arka makat deliğine baski agri oluyor, onun disinda gobek deligimin baya altnda baski agri oluyor on dkda bir tuvaletim geliyor ve bir damla sanki gunlerdir yapmiyorum gibi. Ağrı konusunda neler basima gelir hangisinde doktora gitmeliyim?