Tugce0902 Anneler merhaba bugün doktor kontrolümüze gittik kilomuz 1765 gr doktor herhangi birşey demedi az ya da çok diye sizlerin durumlar nasıl bu haftalarda bu kilo normal mi 🤷♀️
busravolkan Bence gayet iyi canım. Bu listeye göre 1 hafta önden bile gidiyormuşsunuz maşallah.🧿🌹 https://imgyukle.com/i/SP72Dx
MiraysMom Aynı haftada benimki de 1770 gr dı canım doktor da gayet başarılı kilosu falan demişti çok iri bebeklerimiz olmayacak galiba ama en azından sağlıklılar çok şükür ❤️