Nese_krc Tuzlu tüketmiyorum bol su içiyorum. Bu neyin ödemi anlamadım. Yataktan kalkıp ayaklarımın üzerine bastığımda acıyor resmen. 35+4 haftalık oldum, doğurana kadar böyle mi olacak😭
Sernaa Nese_krc bende 36+2 yim sabah ve akşam yatmadan ayaklarım şişiyor😩 sıcaklardan bence, sanırım doğuma kadar böyle gidicek
Metlem 27+5teyim ben de uyanınca öyle oluyorum acıyo ayaklarım ama gün içinde geçiyo. Bu kadarı normalmiş 🤷♀️