Metlem Ser11 kekik yağına iyi diyolar. Valla ben de 20haftaşıkken diş ağrısı yaşadım napsam ne etsem diye düşündüm internetten diş ağrısı için dualar buldum onları okudum geçti en azından doğuma kadar idare etmek istiyorum. Duanın her şeye şifası var bi araştırın derim
Hosgeldinbebek Ser11 merhaba, ben diş hekimiyim. Şuan 2.trimestrdayken mutlaka diş hekiminize gidin, evde geçici şekilde rahatlatsanız bile gebeliğin sonuna kadar tekrarlayabilir, 3.trimestr olmadan mutlaka muayne olup gereken tedaviyi görmelisiniz