Sonundaaa bende dogurdum hatta hamileyken eşime hep ayy acaba bir gun bende doğurup da happy moma dogum hikayemi yazar miyim ,görür müyüm o gunleri diyip duruyorum dogurdugum gibide eşim hikâyeni yazarsin artik demisti😁gelelim hikayeme kizlarr açik konuşayım dogumdan cok fena korkuyordum bunun sebebi de 38 haftalik hamileyken doğum yapanlarin bagirma seslerini duyunca bendemi boyle olucam diye aglayip durmuştum. Doğsun diye gun sayardim bu sefer dogmasin azz daha dursun karnimda demeye başlamıştım. 40 haftami geçtim 40 haftayi geçtikten sonrasi beni zorlamaya başladı cok. Koltuktan bile biri beni kaldirmadan kalkamıyordum, önüme egilip suyumu bile alamıyordum artık ve boğazlarım hergun alev gibi yanıyordu artik sanci,manci neysee yeterki gelsin demeye başladım bu sefer.41+1 de pazartesi gunu hastaneye terminimiz vardı gece saat 2 gibi yattik eşimle erken kalkicaz diye artik bi kac saat uyuyalim dedik. Saat 5 gibi tuvalete uyandım ama.boyle karnım agriyor adet agrisii gibiydi aldırış hic etmedim cunku yalanci sancim cok vardi oda boyledir dedim kesin yattim uyudum. 6 bucukda uyandim eşimi kaldirdim hazirlandik ve bidaha agri girdi karnima yataga attim kendimi yine dedim yalancidir aldırış etmedim hic. Hatta o kadar uykum vardi ki hastaneye gidelim gelelim de uyuyalım dedim. Metroya bindik karnim hala agriyor böyle ama belimden vuruyor ağrı ve o an dakika tutmaya başladım. Her 5 dk da bir belime bir agri vuruyordu kasiklarimda iniyodu agri. Hastaneye girdim sancimin oldugunu soylesem.beni erkene alirlardi ama hic demedim bekledim diger kadınlarla. 3 buçuk saat kadar sancı cektim ama oyle abartilacak birsey degildi ince bi sızı gibi düşünün korkmayin o yuzden sakın. Sira bana geldi nstye baglandim bi yarim saat kadar sonra ciktim doktorun cagirmasini bekledim. Ben herzamanki gibi yine işte birseyim yok eve git uc gun sonra bidaha gel demelerini bekliyordum. Doktor cagirdi bebegin herseyi yerindeydi, suyu yeterliydi, alttan bakti vee 2 cm acilmam.oldugunu söyledi cok şaşırdım ve sevindim ne yalan soyliyim. Eve gidebilirsin dediler çıktım eşimle evime geldim saat 1 gibi. Sanci vurdukca eşim belimi ovuyordu ve abartılacak birsey degildi dedigim gibi kizlar korkmayın. Ablam , eniştem geldi ablamla evimi temizledik, camasirlarimi yikadim, astim, evi sildim, yemek yaptım saat 6 oldu annemde geldii.. kahve yaptım onu ictik, meyve yedik derken saat 9 oldu. Kalktım banyomu tuvaletini cifledim temizledim heryeri saat 10 oldu biraz daha artti sancimin şiddeti. Ayni adet agrisi gibiydi adetim de oyle zorlu gectigi icin bana pek tuhaf gelmemisti. 3 dk da 1 e düştü sancilarim annem de benim cok pimpiriklidir ay dedi bu evde dogurur bisi olur ambulans arayin demeye başladı 😁😁dur dedim yemek yiyeyim bari eşimle eniştem gözleme yaptilar bizde yatak odamda annem, ben,ablam uzaniyoruz annemin elinde yigenimin arı maya oyuncagi var gece lambası onunla karnimi izliyor 😁 ari maya da nelere şahit oldu felan diye gülüyoruz neyse kalktık yemegimizi yedik ,çayımızı ictik derken saati gece 12 ettim aradik direk eve ambulans geldi corona yüzünden eşimi almadilar o arkamdan arabayla geldi. Hastaneye gittik o kadar iyi ebe ve doktor denk geldi ki bana Allahimmm hidayet versin diyorum sadece.. en büyük korkum ırkci birine düşer miyim.diye korkuyordum cunku bi keresinde cok pis bağırmıştı bi kadın bana burda 38 haftaliktim o gunden sonra korkmaya başlamıştım ama cokkk iyi iki insanla karşılastirdi beni Rabbim şükürler olsunki. Üstümü degistirdi ic camasiri giydirdi ve icine buyuk bi pet koydu. Sonra aciklik varmı diye bakti 5 cm acilmam vardi. Eşim geldi yanıma sonra doktor popomdan bisi soktu ve iki tane sıvı bosaltti o benim tuvalet istegimi getirdi cok fena bagirsaklarim bosalmasi icin yapilmis ve direk ben , doktorum, eşimm koşarak tuvalete gidiyoruz koşarken eşim aslann garımm benim diye dalga geçiyor 😁😁 migdemi baya bi bosalttim orda sonra sicak bi duşa girdim odama geldim.. sancilarim geldikce eğildim, pilates topunda haraket yaptim, eşim yaglarla belimi ovuyordu sanci vurdukça saat 2 bucuk felan oldu. Doktor bidaha acilmama bakti ve ben boyle 8 cm felan der kesin diyorum bana demezmi 5 cmm. Ben bi yerimden fırladım yanlis mi duydum diye nasil 5 dedim ve o ann sicak sicak bisiler akti yatagima ve altima işedim sandim. Altima mi istedim ben dedim megersem doktor suyumu patlatmis. Ahaa dedim simdi yandim asil simdi ağrıların siddetli gelecegini tahmin ediyordum ki agrilarim siddetlendi cok. Agri girdigi an pilates topuna oturup eşim de yaglarla belimi ovuyordu. Sancim siddetlendi artik cok kotu olmuştum astım hastasi olduğum icin nefes zaten zor alıyordum ve burnumda benim hep bi tıkanıklık vardir cok zor nefes alırım hava bağlandı, bi peceteye limon yagi döktüler bebege iyimi geliyormuş bisi dediler ama pek anlamadim o sıra onu kokladim burnumu açtı hafifte olsa.. sancilarim siddetlendi cok fena epidural ister misin dediler ve ben direk hayirrrrr diyee atladım cunku etraftan hic iyi şeyler duymamıştım. Iste felç birakiyormus bak, 3 4 gun bas agrisi yasiyormussun, belde hasar kaliyormus diye duydugum icin korktum. Doktorum neden dedi boyle boyle dedim bende ve hayir dedi ben bile kendi dogumumda kendimee yaptirdim dedi.acilman daha hizli olucak dedi. Ben yinede kararlıydım ve hayır dedim onlar da tamsm dediler gittiler ve sancilarimi çekmeye devam ettim siddetlenmisti baya eşime git çağır doktorları yapsınlar dedim..doktorlar geldi epidural icin doktor geldi felan sorular soruldu derken işleme geçildi inanin hic caniniz acimiyor hic hemdeee.. ben boyle agri olur ,acir diye beklerdim ama hic hissetmedim bisi.. aldığım serumlardan, agri kesicilerden felan o kadar cok uykum vardiki uyumuşum artik biraz da olsa sonra popom agrimaya başladı..o an haydaaa dedim sancilar bitti simdi popommu başladı ama boyle baskı vardi ve doktora agrim var benim dedim. Neren agriyor dedi popom agriyor dedim alttan muane etti vee 10 cmm dedi. Ne ara 10 cm acilmam.oldu inanin anlamadim bile popomdaki agrida bebekdenmis megersem.. popoma agri girdikçe eşime ovurdum hep bi nebze rahatlatiyor gercekten. Bi baktim hazirlik başlamış o kadar hizli ilerlediki kendimi dogumda buldum bildiginiz. Ikinma hissi geldikce ikiniyordum ve eşim sadoo bak Zeybenin saçlarını gördüm diye beni motive ediyordu ama oradaki insan ben degildim cunku cok yorgundum ve uykum vardi sanki hersey boyle boşluktaymisim gibiydi. Ikinmadan once bolca nefes alıp ıkınıyordum ve hersey iyi ilerliyordu.. 4 5 kere ıkınmaya ragmen bebek cikmadı ve buyuk ebe geldi ikinmaya başladığımda karnima bastırdı ama korkutmasın sizi oyle tepeme kimse cikmadi gayet iyidi herşey.. bir kere daha ikindim ama bu ikinmada istemsizce bağırdım artik çıksın diye eşim bak hadi saçları var gordum diye motive ediyor beni ikindim ve kafası çıktı o ann kuş gibi oldum ve şoktaydim.. bebegi direkk üstüme koydular ben artik boyle ruyadayim yaa sanki orda yokum ruhum kacmis gibiydi o anı anlat deseler inanin anlatamam dunyayla bağınız yok sanki ve şoktaydim ben ağlıyorum artik eşim cok mutlu kızım ustumde yatıyor. Yinede cinsiyet korkum vardi acaba erkekmi diye düşünmüyor değildim cunku doktorların yanilma payi oluyor.. eşime direk Mustafa bak pipisi varmii dedim ve eşim sado ne pipisi kiz bu dedi😁😁o an hersey bitmişti inanin cektigim onca şey, hamilelik zorlukları, sancılar hepsi bitiyor. Kesi atmislar ama inanin hic hissetmedim.onuda hic hemde dikiş icin gelmeseler kesi atildigini bile bilmicektim ki en cok korktugum sey kesiydi ve hiçç korkulcak sey değilmiş.dikislerim atildi kizim yikandi babasina verildi sonra odamiza geçtik cok şükür ki.. suan kizim emiyor bi yandan bi yandan size yazıyorum. 07,07 de dun sabah 6 da dunyaya gözünü acti minik melegim👼bas agrisi olabilir epiduraldan ama.bende hicbirsey olmadi kizlar yanı korkmayin ve doktorum şunu dedi dogumu yaptim onun bunun demesine bakmayin bak ne kadar rahat geçti ben bile kendime yaptirmistim dedi..sanci geldiğinde nefes alin verin bolca ve çantanıza bebek yagi koyun sanci sırasında eşiniz belinizi ovsun inanin cokkk iyi geliyor. Umarim sizde bebislerinize sagliklaaa kavusursunuz guzel anneler Rabbim evlatlarinizi kucaginiza almayi nasip etsin insallahhh🤲❤👼