Sibelcan1665 Mrb hanimlar bu ikinci gebeligim ve gebelik sekerim var okadar cok yuksekte degil ama ondanmidir bilmiyorum bebegim 3 hafta önde gidiyo ve kilosu 3.500 bu cok fazla degilmi bu sebepten sezeryan olurmuyum acaba
Muberraonur Sibelcan1665 maşallah canım tosun gibi bebiş 😍 benimkinde minyon sezeryan zorunlu olmadıkça olmazsın bence
Cigdemveminik Sibelcan1665 bnmde bebeğim önden gidiyor 35 de 2800dü ona rağmen doktorum 40 haftayı beklersek 4kilo olur normalde zorlanırsn 38 e kadar normal kndilğinden gelmesni bekleyelm gelmezse suni sancı ile denerz oda olmazsa zorunlu sezeryan semişti siznki şmdiden 3500 kilo maşallah birşey demedimi doktorunz doğumla ilgili
Serena Sibelcan1665 ay maşallahi varmış bebisinin bence son haftalara kadar beklersen bebiş çok kilolu olacağından sezeryan olursun ki zaten belli bi kilonun üstü normal doğum çok zor oluyor sezeryan daha rahat oluyor ben 34+1 de gitmiştim bebisim 2.300 demisti kilosuna şuan kaç kilo olmuş bilmiyorum 😊
Sibelcan1665 Muberraonur tesekkur ederim 😊ay insallah olmam ama nasil dogurucam bilmiyorum kizim 2.600 dogdu normal olmasina ragmen cok.zordu bunda ne yapicam bilmiyorum
Kerim2013 Kaç haftalık ki 3500 kilo bende 34+5 gnlugum 2748 gramcik çok büyük sninki egerki doğuma kasa 4 kiloyu aşarsan sezeryan ilk oğlumda 4350 gram Di sezeryana alindim
Sibelcan1665 Kerim2013 suan 35+4 ama tam 35 haftalikken doktora gitmistim daha bir ay var bence 4e kadar ulasir diye bende endiseliyim
Sibelcan1665 Kerim2013 doktorunuz sezeryan icin gün vermismiydi peki yoksa normal dogumdanmi sezeryana alindiniz
kar_kristali Maşallah minnoşa tpsumcuk geliyor desene Allah sağ salim kucağında koysun eskiden 4 kg 5 kg doğum yaptırıyorlarmış annem en büyük kanıtı biz hep kilolu doğmuşuz.. Ama şuan pek yaptırmıyor doktorlar.. Hayırlı güzel doğumlar nasip etsin mevlam
Sibelcan1665 Cigdemveminik sordum bu normal doguma engelmi sezeryan olurmuyum falan die sordum suan sezeryan olucaksin diyemem dogum aninda belli olur dedi bende normal dogumda cok cekip sezeryana girmekten korkuyorum😣
Cigdemveminik Sibelcan1665 ahh bnmde en korktğm şey o 🤦🏼♀️ Okadar acı sancı çek snra sezeryan ol gerçktn iki oğum şeklnide yaşamak oluyo bu
Sibelcan1665 Cigdemveminik aynen kizimda 2.600 dogdu normaldi kucuk olmasina ragmen cok zordu 6 saat sunu sanci cektim bundada cekip cekip sezeryan olmam insallah
Kerim2013 Ben 40 haftada kontrole gittiğimde doktor bna bebek çok iri dedi istersen normali deneyebilir ama yirtigi çok olur dedi yatış yaptılar sezeryana aldilar
Sibelcan1665 Serena tesekkur ederim😊bukezki konttolumde kesin 4 kiloya ulasir doktora kendim desem normal dogum zor olmazmi sezeryan olabilirmiyim desem ne der acaba ben hem normal dogumu cekip cekip sezeryana girmek istemiyorum
Funbaby-1 Serena ben 32. Haftada 2100 de Şuan 34+2 deyis kilosunu merak ediyorum karnım da çatlamaya başladı çok hafiften 2900-3 kilo felan olmuş bence çok zahmetli birşey anne olmak😍😘 Allah isteyen herkese nasib etsin İnşaAllah
Serena Sibelcan1665 benim bebiş 3.500 üstü olursa sezeryan istiycem çünkü iri olunca zor oluyor çok yıpranıyor insan öyle duydum tabi benimde ilk gebelik bı tecrubem yok bence doktorunuzdan sezeryan isteyince bişi demez Türkiye’deki doktorlar sezeryani pek severler zaten ,😅😅😅