Ben 15+3 günlük hamileyim dün ilk defa oturuyorken sol tarafım pıt pıt Çok kısa attı 10 dk sonra tekrar oldu bir kaç kez çok az şiddetliydi normalde farkedilmezz belki ama ben sürekli vücudumu dinliyorum garip bişeyler oldu bebeğimi hissettim sanırım