Marysa Cirkinordekk ağıstosta bende orda doğuracağım ama arkadaşm doğum yaptı haziranda öyle şeyler lazım değil dedi doğumhaneye bebek için istenilenleri sormuş kendisi için 3 gecelik.. o kadar zaten 1 gece tutup anneyi yolluyorlar.
KubrAbdullahh Cirkinordekk happy kidsdeym buraya bi bakim dedim kızlar 😊 ben konak hastanesinde 15 nisanda sezeryan ile dogum yaptım sabah 9 bucukda girdm ertesi gün 4 gibi çıktm hastaneden temzlige çok dikkat edyolar bence nevresme falan gerek yok yinede sizin fikriniz refakatçi içinde tek kişi kalıncak falan diolar ama benm annem kaldı eşimde hep yanımdaydı gece bile eve iki kere gitti geldi bi sıkıntı yaşamadm 😊
brcaky Canım hastaneye gittiğinde hasta yatış ile görüş onlar en doğrusunu söylerler, ben medical parka gidiyorum kendin gel yeter dediler😂
Merakliana brcaky aynen. Ay funda hanm cok konusmuyor mu 😂 ilk hamilelgmde ona gtmiştm ama aşırı sıra bekledgm için değişmiştm. Suan ümit hanıma gidiyorum 😍
brcaky Lina41 Funda hanım iyi ya ben çok memnunum sezeryan olcam sürekli konuşuruz korkmazsın dedi bakalım sezeryanı nasıl geçecek😂
Lina41 brcaky bende çok memnunum doktordan ziyade arkadaş gibi muhabbet edebiliyosunuz.Refakatçi konusunu sordunuzmu siz acaba tek kişimi?
Cirkinordekk Marysa yarın tekrar soraym bende ama 15 temmuz resmi tatile denk geldiği için olabilir belki