Kızlarrr çatlatma iğnesi oldum 9 gün önce ve sürekli batma kasığımda gerginlik gibi şeyler yaşıyorum 3-4 gündür net bir şekilde ve elimde test vardı deneyeyim dedim önce ovulasyon testi yaptım net bir şekilde çift çizgi çıktı gebelik testi yaptım hayalet gibi gölge gibi bir çizgi çıktı ilacın etkisi normalde 5 günde falan geçiyormuş fotoğrafta çıkmadığı için çizgi paylaşamıyorum acaba gebelik testi pozitif midir yada ovulasyon neden belirgin bir şekilde çift çizgi çıkar cevap verin bana lütfen. Bu arada testi sabah ilk idrarla değil 4. İdrarla yaptım yaklaşık bir saat önce. Sürekli de tuvalete çıkıyorum zaten o kadar az gelmesine rağmen sizce bu gebelik olabilir mi 🙏🏻🙏🏻🙏🏻