Kaderkurtbey ben 19 haftalık hamileyim canım . Yalnızca öğlen eşim gelince Kahvaltı tarzı bişeyler yapabiliyorum. Akşama ne yapıcağımı şaşırıyorum, mutfağa girmek dahi istemiyorum Kâbus gibi geliyor yemek yapmak ama gebelikten önce böyle değildim her şey yapardım . Normalde de severim hani yemek yapmayı, sunmayı filan ama havaların etkisinden mi ya da hamilelikten mi bilmiyorum ama yemek yapmak bana bi Kaç aydır azap geliyor 😕