Emel-1995 ilk bebeğimi 7 haftalıkken kaybettim ben de rahımde küçük bir perde varmış ilk bebeğim perdeye yakın turundugu için kalbı durmuş sanırım ama oğlum perde oldugu halde 38 haftaya kadar gelmişti anne karnında kalbı durdu 😔 ve hiç bir sebebi yok maalesef ne kordon dolanması ne kaka yapması ne başka bir şey pıhtılaşma da cıkmadı perde de sebeb olmaz ileri haftalarda kalp durmasına dedi doktorum takdiri ilahi böyleymiş canım rabbim tekrardan hayırlısıyla nasıp etsin inşallah 🤲