
Kızllaaar 4 tane gebelik testim var sağdaki ve soldaki yan yana olanlar aynı marka😅 soldakilerde silik çizgi var sağdakiler de yok. Soldaki mirarechi bugun sabah yaptım kan vermek istemiyorum hastaneye gidip Cuma günü adet günüm insallah vardır ama neden böyle oldu ki ya 2 sinde var 2 sinde yok🤷🏻♀️